Monday, November 28, 2011

Majlis Akad Nikah 20.11.2011

Alhamdulillah..selesai sudah kedua2 majlis pada 20.11.2011 & 26.11.2011..

just wanna share some pic during majlis akad nikah..sanding punyer pic ta transfer agy..nnt dpt all da pic, will post in this blog ;)

with my niece

bakal husband..pada ms pic ini di snap..ngee~

my lovely mom & angah

mas kawen & rantai leher..cencen & gelang tgn da slalu sgt owang wat kan..

dup dap dup dap..uhuk~

selesai sudah... ;)

officially my husband.. ;)

p/s : doakan our happiness ya..! ;) kish & hugs~

Love..wawA

Thursday, November 17, 2011

My last thursday as a single lady~ hoho..

Today will be my last day at ccc..munyik cam da na benti jek kan..hoho..no lah..ari ni last kije b4 start cte esk..marriage leave..hehe..

Pejam celik pejam celik tgl agi 2 hari jek..kjp je ms kan..esk I alek kg..yeay..! Ta sabau nyerrr..kemah da siap psg da my mom ckp..org yg na wat pelamin + bilik tdo pon da start anta bebarang it umah..maken neves plak neh..huhu..

Ari neh msk kije koi 3.15pm..maken liat plak na pg..sbb esk cte..haha..1st of december bawu start kije alek..hehe..heaven nyer.. =p

Love..wawA

Friday, November 11, 2011

Really Like This...haha..!

ada yg terasa ke..?? upsss..Lalala...! =P



p/s : xde kne mengena ngan sesapa..tp if da terasa na wat cane an...hoho..


Love..wawA  

Wednesday, November 9, 2011

Salam Aidiladha~

Gle lmbt wish kan...huhu..ta sempat na post..ari raya ri tuh ta dpt alek kg pon..raya kt cni jek..pagi raya pg umah my fwen..tgk korban..bnyak jgk lembu kne korban...20+...ada plak sekor terlepas..uhuk~

then, pg tmpt kije lme, zoo negara..=) lme nyer ta pg..windu gle..tmbh tmbh my section, REPTILE HOUSE~ pg sn, lepas kan windu with my ular...kt sn pon dowank ada wat korban..3 ekor lembu...

afta alek dr zoo, kuar with Mr. Fiancee..pg bli brg utk kendrik..ta abesh agy..pas abesh bli brg, pg seri kembangan kemas umah bawu...sapu & mop lantai..this week na angkut brg msk umah bawu..mayb dis saturday..PENAT~ 

ta sabar na tgu cte...start cte 18hb neh..na alek kg..yeay..!! 



Love..wawA

Wednesday, November 2, 2011

Kisah Burung~

Mungkin ramai dah lihat, sekadar berkongsi buat peringatan untuk semua.


Gambar yang diambil oleh seorang jurufoto yang telah melariskan jualan akhbar di Perancis pada hari ia disiarkan.


Di sinilah pasangan (isteri? suami?) kepada burung layang-layang ini terlantar antara hidup atau mati, kerana dilanggar oleh kereta ketika terbang rendah.





Di sinilah ia menghantarkan makanan kepada pasangannya itu, dan menemaninya dengan penuh setia dan kasih sayang..





Sekali lagi ia terbang dan datang membawakan makanan, namun ia sangat terkejut apabila mendapati pasangannya telah mati.. Ia cuba menggerak-gerakkan pasangannya itu, satu keadaan yang jarang dilihat bagi burung atau binatang sepertinya..





Menyedari pasangannya sudah tidak bergerak, dan tidak akan kembali lagi kepadanya, ia mengeluarkan bunyi seolah-olah sedang menangisi pemergian itu dengan hiba..




Dan akhirnya menerima hakikat bahawa pasangannya itu telah pergi meninggalkannya buat selama-lamanya....
Hidup menjadi sepi...




Begitulah kasih sayang yang Allah ciptakan antara sesama makhluk-Nya..Manusia bagaimana?


Pastinya burung yg ditinggalkan pasangan ... hidup menjadi sepi...kita manusia......???



Love..wawA ♥ 

Tuesday, November 1, 2011

Alert..! Please read


ß
ß
ß
ß
ß
ß







To all my fwens, sila amek cte pada 20.11.2011..anda sume perlu menghadirkan diri ke majlis perkahwinan shayer..sila tandakan X pada tarikh tersebut di calendar anda ye..huhu..


Turut mengundang sume yg terbaca dis post...;)





p/s : 18 days to go~ gosh..! nervous sial..huu..

Love..wawA