Friday, September 3, 2010

Buat insan bernama lelaki


Padamu yg Allah tetapkan sebagai nakhodaku..
Ingatlah.. Aku adalah mahlukNya dari tulang rusuk yang paling bengkok..
Ada kalanya aku akan begitu membuatmu marah..
Maka, ketahuilah.. Saat itu Dia menghendaki kau menasihati ku dengan hikmah,
Sungguh hati ku tetaplah wanita yg lemah pada kelembutan..
Namun jangan kau cuba meluruskan ku, kerana aku akan patah..
Tapi jangan pula membiarkan ku begitu saja, kerana akan selamanya aku salah..
Namun tatap mataku, tersenyumlah..
Tenangkan aku dgn genggaman tanganmu..
Dan nasihati aku dgn bijak dan hikmah..
Niscaya, kau akan menemukan ku tersungkur menangis di pangkuanmu..
Maka ketika itu, kau kembali memiliki hatiku..

Love..wawa

6 comments:

Anonymous said...

like this..:)

wawa(",)toink2 said...

ske jgk..;)

mira said...

wawa,jgn sedh lg ye..
raya blk kg?

wawa(",)toink2 said...

im ganna be ok..thnx dear..;)
raya ta dpt cte lor..
ta dpt alek kg..

mira said...

beraya lm zoo la wawa ye..
xpe,ada ular teman..:p

wawa(",)toink2 said...

ahaha~ iyela 2 dear..
nk wat cane..beraya ngan ulau la gamak nyer thn ni..
ekekek~