Tuesday, September 1, 2009

wawa @ dapur

sepnjg 11 hari pose neh, aku dah bljr msk beberapa resepi from mak aku.. haa.. baguih ta..?? ad kemajuan tau.. jgn men2.. ta cy plak.. btoi la.. now aku da pndai dah wat smbl telur, smbl ikan keli, sup ayam, kari ayam, ayam msk kicap, ikan paten msk tempoyak n terbaru, bawu bljr smlm, ikan msk 3 rasa.. hoho.. bangga sial.. aku jakun sbb aku tau msk dah skang.. sbb nya b4 dis aku ta weti.. 2 yg beria neh.. cam bangga jap.. hahahahaha...=p

jgn kata lauk2, laksa pon aku da tau wat dah.. ni jap agy nk bljr wat mee rebos plak.. Lalala~ karipap n popia pon aku da weti wat dah.. kre leh la nk mkn kn.. huhu.. if nak wat begedel, jgn ckp la.. 2 mmg kepakaran aku.. wee~ =D memandang kn dah msk 11 pose ri neh, ak dah memulakan agenda aku mencari resepi nk wat biskut.. hahaha.. tgh berusaha neh dgn bersunggoh2.. nk cr resepi bskt yg sng nk wat n simple tp sodap nk mkn.. huhu.. tgh semangat neh nk wat.. haha..

dok kt dapur jela aku now ni kt umah.. if tgk tv pon, rancangan memasak ajolah den nengok.. peberet aku, ketuk2 ramadan.. tgh ad ms ni bljr la msk ap yg ptt.. nnt dah keje, dah x dok umah ngn mak, sp plak nk ajar aku msk kn.. tkn nk mkn luar aje kot kak timah oi.. bak kata omak den, x gne le jd anak dara if x masuk dpr.. err mak, masuk dpr je leh..?? x yah msk.. mkn jela.. masuk dpr gak 2 kn.. hahaha.. mau kne kejar ngan parang if mak aku bc neh.. wahaha~ =p

4 comments:

Anonymous said...

wah2..maju nmpk..bley msk for ak nnti..hahha...nak gak rs air tgn ko..hahaha...meow pn menanti dgn pnuh hrpan--->'ble lor bonda nak msk 4 ak ni?'..hahahah....:p

-ezzy-

wawa(",)toink2 said...

hahaha..gdx uh unty ezzy...=p
gle aku jakun wei..aku da tau msk..
if ko mkn kn, msty ko nk agy..
tgk2, ak da semakin maju..
dah nk setanding ngn ko neh z..
hahahahaha...=p

Anonymous said...

lme x dgr cte wawa.
ni mmber yg kac blog wawa..
wah2,wawa dah maju skrg.
dah pndai msk...
betuah nya spe yg dpt wawa kn..
dah la cntk, educated, pndai msk pulak =)
mmg rugi sp yg tglkn wawa tu.
jgn sdh2 tau

*mira

wawa(",)toink2 said...

mira...!!! lme x jmp.. windu bangat..!!!
ai, ni puji lbh2 ni ad pape ke..
org mn reti msk sgt la..
bawu je bljr..
erm, dah x sdh lg..
i have 1 oredy..hehe..=p
mira, nnt kac num phne eh..