Friday, August 28, 2009

I'm 52% single


again.. broken hearted.. hmm, nothing 2 say.. Question, why, why n why again.. wanna screaaammmmm....!!! knp 52%..?? bcoz another % still with him..=( how 2 get it back..?? duno..

rs mcm dipermainkan plak.. cari kte ble bosan or sunyi.. pas2 tinggal kn kte cm2 je.. wat org cm tunggul, cm batu.. ingt org xde perasaan ke.. hmm.. if btl syg, tkn wat cm 2.. nk kt x syg, rs nya mcm2 dia wat nk bukti kn syg dia 2.. ble kte dah mula percaya, cm ni plak dia wat.. dah xde ap yg blh ckp.. just a note buat kamu dear kt bwh ni.. u know its u dat i mean here..

12 comments:

ana said...

nenek..knp plak ni..
mcm2 la...
ape pn, hope sbr k..
bln pusa mmg bnyk cubaan wawa..
feel sory 4 u..

wawa(",)toink2 said...

hmm..thnx dear..=(

Anonymous said...

pikir benda lain lagi bagus dri pikir menda camni..yang awak sendiri pun tak tau ape sebenarnya asa cinta tu...

Anonymous said...

kalau saya jadi awak..
saya dah kejar dia tu..

sebab cinta awak banyak la kat dia..
so awak la yang kena kejar..

dia masih ada 48% kan...
cinta tu dah tentu ada...tapi laki biasa la
agaknya..dalam hal ni sapa yang salah..

awak ker dia..?

Ulthero7 said...

Looor.. elok2 hepi dh konvo.. ni plak..

wawa(",)toink2 said...

sp yg slh..?? hmm, myb sy..
sbb terlalu syg kn dia..
n terlalu berharap..=(

ulthero7 : nk wat cane faris, da nsb..sob2~

anas said...

anas said..

hmmm....
bercinta ni cmtu la...
bnda sensitif kte nmpk teruk...
sbnrnye xde pape pun...
slalu nye klu jd cmni bab rndu dan dlm proses nk bercinta secara matang...
igt,umur kte makin meningkat...
kte kene bijak berfikir dan selalu fikir positif...
klu xcy tny la org lain yg bercinta..
sume mcm yg hg rs...
insyaallah pas idup sama2 bahgia la

Anonymous said...

Eh,kalau tk silap la, hritu baca lain,tup tup btukar
La plak..macam2 la crita awak ni..
Kalau cintakan seseorang tu dan brharap tu x menjadi
Kesalahan bg awak..
Awak bedua kena communicate bru ada keputusan.
Assumin or presumin tak sesuai dalam konteks ni.
Nak bagi pendapat pun, tak paham sngat crita u ni..
Tapi mungkin sidia tak tau dan tak nampak kesungguhan
Cinta u kat dia or ataupun u tak pernah luahkan pun
Perasaan awak kat dia..so examine smula kelemahan kelebihan
Baiki dan mantapkan supaya hadapi dgn lebih smoothly.

Dr.

wawa(",)toink2 said...

mls nk pk dah pkck2 sekalian..
if ad, ad lah..
if xde, xde lah..

Anonymous said...

btl ckp anas tu n Dr., saya setuju..crta awak org ln x berapa nk phm..tp wat ever it is, life must go on, mengharap tu bagus tp communicate to each other is better than that..

p/s: mls nk pk is like "gagal merancang adalah merancang untuk gagal" so, think bout it again...

Env.

Anonymous said...

Ada tu pasti ada...awak muda lagi...
Cinta sejati belum tiba untk awak lagi...
Dr.

wawa(",)toink2 said...

semakin gumbira...!! wee...! hehe..=p